Follow Untuk Kesan Kentut Yang Maksima

21 December 2011

Kentut WTF : Wanita Bersama Dua Suami Di Atas Satu Katil


Ini kisah benar! Korang jangan ingat aku nak tipu korang atau buat cerita dongeng pula. Aku sendiri pun terkedu baca berita ini. Bagaimana wanita ini boleh mempunyai dua orang suami? 


Kisah ini berlaku di Ponorogo, Jawa Timur, Indonesia.

Umi Khasanah, 44 tahun, telah pun mendirikan rumah tangga bersama pasangannya Saiful. Pada suatu hari, Hadi, seorang kakitangan pusat kesihatan telah muncul dalam hidup pasangan ini setelah diusir oleh keluarganya kerana kantoi berkhalwat dengan seorang gadis.

Mereka tinggal sebumbung selama lebih dari 2 tahun dan dari situlah munculnya rasa cinta Hadi terhadap Umi Khasanah dan cintanya di balas.

Mereka berjaya dikahwinkan walaupun Umi Khasanah telah pun menjadi isteri kepada lelaki lain dan yang lebih memeranjatkan, mereka bertiga tidur sekatil dan Saiful dengan selamba badak nya melihat isterinya melakukan hubungan seks dengan 'madunya' itu!

Orang kampung berjaya menghidu keluarga 'pelik' ini dan seterusnya membuat aduan kepada pihak polis yang selepas itu memberkas ketiga-tiga mereka.

Inilah realitinya yang berlaku di Indonesia. Bukan setakat perkahwinan bercampur agama saja, perempuan kahwin dua pun ada! Gila!

laporan asal oleh MyNewsHub

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...