Follow Untuk Kesan Kentut Yang Maksima

31 December 2011

Kentut WTF : Iqa Mentor Pakai Baju Seksi Nampak Dalam

Gambar di bawah ini telah mencetuskan kontroversi buat Iqa Mentor kerana berpakaian seksi sehingga menampakkan baju dalamnya. Namun ini reaksi Iqa Mentor...


"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak 'benda' yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti berlangsung".


"Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah. Kalau ada yang beranggapan saya seksi atau melampau saya minta maaf dan akan lebih berhati-hati selepas ini," kata Iqa yang ditemubual di sebuah majlis hiburan.







rotikaya

2 comments:

Ady_GabanMerah said...

waaaaw! seksi tp seksa 'disana' nanti...

Anonymous said...

dunie oh dunie . da akhir zaman pun ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...