Follow Untuk Kesan Kentut Yang Maksima

3 December 2011

Gosip Kentut : Maya Karin Teruja Adegan Ranjang



Selepas majlis pra-tonton filem Ombak Rindu yang diadaptasi dari novel, Maya Karin telah memberi respon mengenai babak ranjangnya bersama aktor terkenal, Aaron Aziz yang merupakan hero di dalam filem tersebut.


"Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babk atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar," katanya.


Aku pun sempat menonton filem ini semalam dan aku rasakan jalan ceritanya agak menarik dan gandingan antara Aaron Aziz dan Maya Karin agak menyerlah sehinggakan penonton dapat merasakan sendiri kasih sayang antara mereka berdua.


ps:ada ke orang yang tak teruja dengan adegan ranjang?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...