Follow Untuk Kesan Kentut Yang Maksima

4 December 2011

Kentut Cool : Lukisan Menggunakan Pensel Yang Realistik (10 Gambar)

Paul Lung merupakan seorang pereka grafik yang berasal dari Hong Kong, mempunyai kemahiran yang amat luarbiasa. Dia mampu melukis "gambar" potret yang realistik hanya dengan menggunakan sebatang pensel dan langsung tidak menggunakan pemadam! Sekali tengok memang susah nak percaya bahawa semua ini hanyalah lukisan kerana ianya sangatlah real! Pro habis dia ni sorang...











SOURCE

4 comments:

Anonymous said...

ini sume snap maa

Anonymous said...

Bohong laa tak pakai pemadam. aku belajaq fine art, aku tau la mcm mana nk buat gini. Buat potret realistik camni mmg kena pakai bnyk batang pensel. pemadam pun kena pakai jugak utk create highlight effect. Nak create tone effect utk certain2 part kena pakai kneaded rubber.. Huh! Kau nk kelentong pun agak2 la beb...

Anonymous said...

Betul aku sokong sebab aku pun penat belajar potret dan aku mmg budak art jugak..

Anonymous said...

Betul2 lawat sini lak wwwsaja-saja.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...